Wykonuję i pozycjonuję strony WordPress i WooCommerce

Jesteś bez pracy, szukasz zleceń, chcesz dorobić, ogłoś swoje usługi w tym dziale.
Kolosowsky
Świeżak

Reputacja: 3 pkt
Od: 1 paź 2019, o 10:54

Wykonuję i pozycjonuję strony WordPress i WooCommerce

przez Kolosowsky » 8 paź 2019, o 00:42

Nowoczesne strony internetowe

Czy wiesz, że dobrze wykonana strona internetowa będąca wizytówką Twojej firmy w internecie pozwoli Ci pozyskać nowych klientów? Przekonaj się na własnej skórze i skorzystali z moich usług. Mam na imię Kamil i programowaniem zajmuję się od 8 lat. Głównie tworzę strony internetowe, ale posiadam również doświadczenie w tworzeniu aplikacji na komputery i urządzenia mobilne. Tworzę również grafikę na potrzeby druku oraz pozycjonuję strony internetowe. Dzięki wiedzy i posiadanym umiejętnościom mogę obsłużyć Twoje zlecenie w sposób kompletny i profesjonalny.

Obrazek

Strony i sklepy internetowe

Tworzone przeze mnie strony internetowe spełniają wszystkie wymagania stawiane przez Google. Wykonane projekty są czytelne, wykorzystują nowoczesne technologie oraz wczytują się niewiarygodnie szybko! To właśnie te cechy wpływają na to, że Twój klient zapozna się z ofertą na stronie internetowej i nawiąże kontakt.

Moim konikiem są również sklepy internetowe - zawierające od 5tyś do 25tyś. produktów. Sklepy obsługujące wiele integracji z programami ERP i hurtowniami. Sklepy, które obsługują duży ruch. Tutaj nie ma miejsca na błędy, ponieważ każdy przestrój strony może powodować niewiarygodnie duże straty dla Twojej firmy. Zaufaj profesjonalnym rozwiązaniom szytym na miarę.

Mój warsztat

Lubię tworzyć proste, a jednocześnie funkcjonalne projekty. Dlatego w swojej pracy wykorzystuję tylko najlepsze dostępne na rynku rozwiązania. Podczas budowy nowoczesnych rozwiązań nie ma miejsca na kompromisy.

W Designie wykorzystuję: Adobe Illustrator CC, Adobe Photoshop CC, Corel Draw X8
Za Front End odpowiada: HTML, CSS & Saas, JavaScript, jQuery