Witam, jak zacząć z WORDPRESS.

Zapoznaj się z użytkownikami forum Wordpress. Napisz kilka słów o sobie ;)
no avatar
michalek

Reputacja: 0 pkt
Od: 15 lis 2019, o 19:36

Witam, jak zacząć z WORDPRESS.

przez michalek » 15 lis 2019, o 19:51

Witam,
Jestem początkującą osobą w WordPressie, jeśli chodzi o zwykłe programowanie to podstawową wiedzę mam. Chciałbym nauczyć się robić sklepy internetowe. Na początek chcę zrobić stronę podobną do https://www.projektloft.pl/ . Od czego zacząć, bo z tego co widzę, w Internecie jest mnóstwo platform w których można wykupić abonament jak np. Elementor Pro. Co o nim myślicie?
Jaką najlepszą platformę z szablonami polecacie? Chcę, aby te szablony były uniwersalne. Jak również wygląda wsparcie techniczne z tego typu platform, czy oni naprawdę pomagają w praktyce?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi!

Kolosowsky
Świeżak

Reputacja: 3 pkt
Od: 1 paź 2019, o 10:54

Re: Witam, jak zacząć z WORDPRESS.

przez Kolosowsky » 15 lis 2019, o 21:58

Cześć, przede wszystkim zacznij od podstaw. Zapoznaj się z czystą instalacją WordPress i Woocommerce oraz darmowym szablonem Storefront. Dopiero mając już jakiekolwiek podstawy zabierz się za naukę nowych wtyczek i technologii. Poznaj budowę szablonów dla WordPress i Woo oraz sam spróbuj stworzyć własne.

Budując strony oparte o gotowce nie nauczysz się wiele. Takie jest bynajmniej moje zdanie. Jeśli nie masz większego doświadczenia, nie rzucaj się na głęboką wodę. Gotowy sklep to nie tylko wtyczka i szablon, który wygląda WOW! Sklepy są aplikacjami wymagającymi, w które należy włożyć sporo pracy w optymalizację ze względu na złożoność zachodzących w nich procesów oraz ilości przetwarzanych danych - od tych po stronie baz danych jak i core WordPress, a trywialnej optymalizacji obrazów.

Tak czy siak, są to ogólne wskazówki z mojej strony. Budując proste serwisy od podstaw, poszerzając ich funkcjonalność z pewnością napotkasz wiele problemów, które będziesz musiał rozwiązać.