Szablon klubu sportów walki jaki?

Informacje na temat popularnych motywów Wordpress, tych darmowych jak i premium.
no avatar
tomky

Reputacja: 0 pkt
Od: 4 maja 2017, o 20:25

Szablon klubu sportów walki jaki?

przez tomky » 4 maja 2017, o 21:06

Witam Wszystkich. Jestem totalnym amatorem.Na podstawie tutoriali stworzyłem stronę Klubu Taekwon Do w ktorym trenują moje dzieci.Poprzednia strona była na Joomli i Właściciel klubu dostał szablon Divi ale nie miał czasu zrobić strony więc postanowiłem pomóc.Strona pod adresem http://www.taekwondo.edu.pl/
To co mi się nasuneło to to Divi jest mało funkcjonalne zmiana w szablonie musi być na każdej stronie, brak możliwości czytaj dalej w blokach tekstowych, a rozwijanie tekstu w blogu otwiera go na szablonie defaultowym(pewnie coś nie tak zrobiłem).

1.Czy moglibyście polecić jakieś bardzo rozwinięte szablony responsywne które Waszym zdaniem były by idealne do tego typu strony (z następującą funkcjonalnością:
- zmiana w szablonie pociąga zmiany na wszystkich stronach i możliwość zmiany na każdej z osobna;
- możliwość wstawiania wielokrotnego czytaj dalej na jednej stronie np jest kilkanaście układów w Taekwondo witać tylko ich nazwy za każdą nazwą czytaj dalej i można dowolny opis otworzyć reszta jest zamknięta)
-blog/aktualności rozwijają się na tej same stronie
-nowoczesny wygląd
-dowolność wymiarów sliderów itd....
2.Co jest nie tak w tym Divi z tym blogiem że nie otwiera się w szablonie strony(po przycisnięciu czytaj dalej)-jak to zrobić?
3.Czy i jak można powiązać szablon na wszystkich stronach tak aby zmiany nastąpiły na każdej stronie a nie tylko na jednej gdzie dokonałem zmiany dotyczy DIVI/wordpresa-jak to zrobić?
4.Jak zmniejszyć wysokość sliderów, odległości miedzy buttonami dotyczy DIVI/wordpressa-jak to zrobić?

Bardzo proszę o rady....
pozdrawiam

no avatar
Zbigniew3332

Reputacja: 0 pkt
Od: 11 lip 2019, o 08:44

Re: Szablon klubu sportów walki jaki?

przez Zbigniew3332 » 11 lip 2019, o 08:45