Bład strony chyba przez hosting

Dobór odpowiedniego hostingu pod projekt. Oferty, opinie, problemy oraz porady.
no avatar
Domek W Górach
 
Posty: 7
Reputacja: 0 pkt
Od: 6 paź 2014, o 21:34

Bład strony chyba przez hosting

przez Domek W Górach » 17 lis 2014, o 16:27

Witam mam problem ze strona wydaje mi sie ze to moze byc cos z hostingiem. Pisałem do osoby u której jest załozony ten hosting ale ona nie widzi w tym problemu. Problem polega na tym ze czasami wyskakuje czerwony napis na białym tle ,,no image due to invalid URL`` i w tedy oczywiscie strona nie działa, ostatni raz działo sie tak dzisiaj rano strona to http://www.domekwrabce.pl z góry dziekuje wszystkim za pomoc bo mozliwe ze jest to jakas pierdołka z która nie moge sobie sam poradzic
dziekuje i pozdrawiam

no avatar
admin
Administrator
 
Posty: 629
Reputacja: 38 pkt
Od: 30 sty 2013, o 17:39
Lokalizacja: Kraj nad Wisłą

Re: Bład strony chyba przez hosting

przez admin » 17 lis 2014, o 22:40

Przydałby się jakiś screen z błędem na przyszłość :), ale jeśli to wina hostingu a hostingodawca nie widzi problemu, to za 50 zł rocznie możesz mieś własne miejsce u sprawdzonej firmy hostingowej do czego zachęcam ;)

Avatar użytkownika
sixwishlist.com
 
Posty: 33
Reputacja: 0 pkt
Od: 1 gru 2013, o 23:58
Lokalizacja: London

Re: Bład strony chyba przez hosting

przez sixwishlist.com » 17 lis 2014, o 23:20

Jeżeli to jest co myślę to hosting nie daje rady ale nie dlatego, że mu coś dolega tylko pewnie siedzi na nim sporo stron i phpGD dostaje czkawki.
Simple Hosting SSD Storage - http://sixwishlist.com

no avatar
Domek W Górach
 
Posty: 7
Reputacja: 0 pkt
Od: 6 paź 2014, o 21:34

Re: Bład strony chyba przez hosting

przez Domek W Górach » 19 lis 2014, o 00:03

Własnie płacę za przedłuzenie 55zł rocznie. Na początku wszystko było ok puzniej co jakis czas tylko zauważałem te błedy teraz coraz czesciej. Moze byc tak ze własciciel hostingu bierze coraz wiecej ludzi i przez to przeciąża system??

Avatar użytkownika
sixwishlist.com
 
Posty: 33
Reputacja: 0 pkt
Od: 1 gru 2013, o 23:58
Lokalizacja: London

Re: Bład strony chyba przez hosting

przez sixwishlist.com » 19 lis 2014, o 00:43

To naturalne że ktoś kto ma firmę hostingową sprzedaje usługi. Może to być błąd którego oni nawet nie widzą ponieważ php w usługach jak i oparte inne moduły mają określony czas wykonywania. Jak jest ruch na serwerze po prostu dostaje czkawki. Podejrzewam że po prostu klienci na tej maszynie są już na limicie. Może tak być również że jeden z klientów nagle obsługuje większy ruch jak poprzednio np jakaś galeria zdjęć. Nie mówię że twój hosting jest zły ale po prostu ktoś przegina ale nikomu się nie chce szukać powodów błędu. Mogę zaproponować tobie hosting u nas: http://sixwishlist.com/hosting/ mamy teraz promocje 1 rok w cenie dwóch ze względu na 2 urodziny. Promocja ważna do 1 stycznia 2015. Dostępna powierzchnia od 1GB do 10GB - ceny od £1 do £10.
Simple Hosting SSD Storage - http://sixwishlist.com

Avatar użytkownika
DMati
Bloger
 
Posty: 411
Reputacja: 28 pkt
Od: 1 cze 2013, o 12:19
Lokalizacja: Polska

Re: Bład strony chyba przez hosting

przez DMati » 19 lis 2014, o 12:14

strona stoi na linuxpl wiec nie jest to jakis g..y host

tak w ciemno to nie da rady, trzeba by zerknac w logi, byloby chociaz wiadomo ze to error jakiegos skryptu czy blad serwera, ogolnie cos wiecej.

Avatar użytkownika
sixwishlist.com
 
Posty: 33
Reputacja: 0 pkt
Od: 1 gru 2013, o 23:58
Lokalizacja: London

Re: Bład strony chyba przez hosting

przez sixwishlist.com » 21 lis 2014, o 13:52

Domek W Górach napisał(a):Własnie płacę za przedłuzenie 55zł rocznie. Na początku wszystko było ok puzniej co jakis czas tylko zauważałem te błedy teraz coraz czesciej. Moze byc tak ze własciciel hostingu bierze coraz wiecej ludzi i przez to przeciąża system??


Gwarantuję że u nas taki problem się nie pojawi. Do wyboru jest standardowa usługa hostingowa: http://sixwishlist.com/hosting/ lub usługa pod blogi o dużym ruchu: http://sixwishlist.com/wordpress-hosting/. Przyglądając się zawartości strony zdecydowanie pierwsza oferta będzie doskonała. Do 1 stycznia 2015 roku mamy promocję 1 rok + 1 rok za darmo ze względu na nasze 2 urodziny.
Simple Hosting SSD Storage - http://sixwishlist.com




  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Powrót do Hosting Stron

Kto przegląda forum Wordpress

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości