"Retro-fitted" - prośba o pomoc w zajrzeniu do środka motywu

Dział dot. modyfikacji motywów Wordpress oraz rozwiązań napotkanych problemów.
no avatar
Uzy Tkownik

Reputacja: 0 pkt
Od: 14 lis 2013, o 02:26

"Retro-fitted" - prośba o pomoc w zajrzeniu do środka motywu

przez Uzy Tkownik » 14 lis 2013, o 02:31

Dzień dobry!

Staram się (nawet z niezłym rezultatem) przystosować do moich potrzeb motyw "Retro-fitted" (http://locallylost.com/retro-fitted/). Z jedną rzeczą nie dałem rady pomimo włożonego w to czasu. Chodzi o uwagę pod każdym z wpisów: "Posted in [Uncategorized] | Leave a response". Z pierwszą częścią mi się udało: zamieniłem tekst na odpowiednik po polsku. Drugiej nie mogę ugryźć, chciałbym to "Leave a reply" też spolszczyć, ale nie mam pojęcia, w jakim pliku go szukać – a może to nie kwestia pliku lecz wartości domyślnej jakiejś funkcji? Jestem zielony jeśli chodzi o php, ale jakaś wskazówka pewnie będzie wystarczająca: wiedząc, co mi wpisuje ten tekst, raczej już dam radę go zmienić.

Dzięki, pozdrawiam.

PS.
Wtyczki CodeStyling Localization próbowałem: akurat tego komunikatu nie ma wśród terminów do przetłumaczenia.

DMati
Bloger

Reputacja: 28 pkt
Od: 1 cze 2013, o 12:19

Re: "Retro-fitted" - prośba o pomoc w zajrzeniu do środka mo

przez DMati » 14 lis 2013, o 14:41

- pobierz program poedit
- otwórz w nim pliki zawarte w katalogu languages tej skórki
- przetłumacz sobie wszystkie lub wybrane wyrazy i zdania
- zapisz
- wgraj na serwer do katalogu languages tej skórki

Wuala! :D

Albo library > functions > shortcodes.php - linia 234

no avatar
Uzy Tkownik

przez Uzy Tkownik » 14 lis 2013, o 19:58

Dzięki. Na "shortcodes.php" udało mi się wpaść samodzielnie. Otworzyłem go i rzeczywiście: jest "Leave a response", a oprócz tego kod wpisujący liczbę istniejących komentarzy (jeśli jakieś już są - "Leave a response" jest generowany wtedy, gdy nie ma jeszcze żadnego). Wyedytowałem, wgrałem na serwer i... ciągle nic.