Problem z blogiem w sklepie internetowym

Pomoc w instalacji i konfiguracji, aktualne wersje i spolszczenia, porady Wordpress.
no avatar
Krzysztof Gwóźdź

Reputacja: 1 pkt
Od: 24 lut 2015, o 13:41

Problem z blogiem w sklepie internetowym

przez Krzysztof Gwóźdź » 24 lut 2015, o 13:42

Cześć,

Mam problem natury techniczno-logistycznej.

Sprawa wygląda w ten sposób że posiadam sklep internetowy [adres_moderacja].pl i chciałbym zacząć pisać na nim bloga i tutaj pojawia się problem.
Myślałem że zrobię to w ten sposób że dodam kolejną podstronę do strony o nazwie Blog i zacznę normalnie dodawać wpisy przez panel "wpisy" z tym że te wpisy, które publikuje nie trafiają do mojej podstrony bloga tylko tworzą się nowe podstrony o nazwie takiej jak tytuł wpisu czyli np [adres_moderacja].pl/przepis-na-nalewke zamiast [adres_moderacja].pl/blog/przepis-na-nalewke
Ktoś wie w jaki sposób ma mzałożyć/skonfigurować tego bloga żeby działało jak powinno? Bardzo proszę o pomoc ponieważ jestem początkującym wordpressowiczem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

no avatar
admin
Administrator

Reputacja: 38 pkt
Od: 30 sty 2013, o 17:39

Re: Problem z blogiem w sklepie internetowym

przez admin » 24 lut 2015, o 14:13

Witaj :) Zrób coś takiego, zdefiniuj nową kategorię Blog, następnie wpisy które stworzyłeś przypisz tej do tej kategorii i wejdź do zakładki Wygląd-Menu następnie do menu które masz zdefiniowane na stronie dodaj jeszcze jedną pozycję opartą na tej kategorii, należy wybrać z pionowej harmonijki opcję Kategorie zaznaczyć kategorię Blog dodać do menu i następnie zapisać menu.

no avatar
Krzysztof Gwóźdź

przez Krzysztof Gwóźdź » 24 lut 2015, o 14:17

Dziękuję za poradę zaraz spróbuję tak zrobić.

Tylko czy w tym wypadku pozbędę się możliwości robienia kolejnych kategorii na blogu?:) Wtedy wpisy będą trafiały do jednej kategorii czyli blog i nie będę miał dalej możliwości robienia podkategorii?

EDIT:
Zrobiłem tak jak napisałeś tylko że jest kolejny problem.